
Telekonferencje – nowoczesny biznes przez telefon
Niezależnie od branży, nowoczesny biznes staje się coraz szybszy, dynamiczniejszy, drapieżniejszy i jeżeli ktoś nie nadąża, bardzo szybko może wypaść z gry. Dlatego ważne jest, by korzystać z rozwiązań, które gwarantują jednocześnie niskie koszty i wydajność pracy. Czymś takim, dla nowoczesnych przedsiębiorców, mogą być telekonferencje.
Szybciej i skuteczniej
Telekonferencje umożliwiają lepszy niż zwykłe rozmowy telefoniczne przepływ informacji. Liczba zaangażowanych w rozmowę osób może być znacznie większa, nic więc nie stoi na przeszkodzie, żeby w biznesowych negocjacjach brały udział wszystkie osoby, których sprawa dotyczy. W przeciwieństwie do tradycyjnych rozmów między konkretnymi pracownikami, które rzeczywiście mogą okazać się nie wystarczające, telekonferencje mogą znacznie ograniczyć liczbę odbywanych przez pracowników podróży i służbowych wyjazdów.
Taniej niż kiedykolwiek
Telekonferencje wiążą się również z poważnymi oszczędnościami. Wspomniana została już redukcja podróży służbowych jako czynnika zarówno czasochłonnego, jak i niekiedy wyjątkowo kosztownego. Co jednak bardziej istotne, sam rodzaj połączenia, dzięki któremu można organizować telekonferencje, okazuje się tańszy niż tradycyjna telefonia. Wszystko to dzięki coraz powszechniejszemu wykorzystaniu internetowej telefonii VoIP w telekomunikacji firmowej.
Na wyciągnięcie ręki
Telekonferencja to jedna z podstawowych funkcji nowoczesnych central telefonicznych używanych w firmach. Centrale telefoniczne oferowane m.in. przez markę Datera to centrale IP PBX, wykorzystujące możliwości telefonii działającej w sieci IP. Dzięki zainstalowanej w siedzibie przedsiębiorstwa lub działającej w chmurze centrali możliwe jest przekształcenie każdego aparatu dostępnego w firmie w telefon biznesowy z prawdziwego zdarzenia. Wykorzystanie central IP PBX otwiera przed użytkownikami firmowy o wiele więcej możliwości niż organizowanie telekonferencji – pracownicy mogą mieć również dostęp do innych funkcji podstawowych, takich jak wirtualny faks lub do usług dodatkowych, obejmujących m.in. rejestrację połączeń.

