Serwisy społecznościowe w branży e-commerce, czyli zwiększamy sprzedaż
Serwisy społecznościowe to dzisiaj wśród użytkowników Internetu absolutny standard, praktycznie wszyscy, bardziej zaawansowani w wirtualnym świecie obywatele, korzystają z jakiegoś serwisu. Chyba wciąż najbardziej popularnym pozostaje facebook, dość powiedzieć, że tylko w Polsce, odwiedza go miesięcznie ponad dwanaście milionów ludzi.
Jeśli od niespełna 40 milionów polskich obywateli odliczymy małe dzieci, osoby starsze, oraz tych, którzy dostępu do Internetu nie posiadają, uświadomimy sobie, jak znaczną większością jest te dwanaście milionów. Taka grupa jest więc, jak łatwo można wydedukować, ogromnym potencjałem sprzedażowym. Fakt ten zaobserwowały już osoby prowadzące handel w sieci, stąd też reklamy, posty, czy sklepy na facebooku. Wykorzystać to powinni także młodzi przedsiębiorcy, zaczynający dopiero przygodę z biznesem. Sklepy na facebooku to tania i niesamowicie skuteczna forma handlu ale i reklamy, w końcu to tutaj informacje rozchodzą się najszybciej.
Wiedząc o tej specyfice, naprzeciw oczekiwaniom klientów wychodzi firma Selly.pl, oferując użytkownikom facebookowe sklepy. Posiadają one pełną funkcjonalność sklepu standardowego, stąd też ogromne możliwości w ich promocji. Platforma zdecydowała się na udostępnienie funkcji „Aukcja na facebooku”, dzięki którym sprzedawca sam może przekonać się, czy facebookowy sklep to w jego przypadku dobre i opłacalne rozwiązanie.
– Efektywna sprzedaż na Facebooku to spore wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy handlującego w sieci – mówi Mariusz Połowczuk, właściciel Selly.pl – Dzięki oferowanym przez nas narzędziom przetestowanie tego kanału jest bardzo proste i szybko można przekonać się, czy Facebook to dobre źródło pozyskiwania nowych klientów.
Prowadzenie sklepu na serwisie społecznościowym poprzez aplikacje Selly.pl jest bardzo proste, gdyż jest on domyślnie podłączony pod sklep podstawowy, nie wymaga więc dodatkowego, specjalnego zarządzania. Powyższa funkcja pozwala także na skuteczne monitorowanie stanów magazynowych produktów znajdujących się w ofercie. Jeśli klient życzy sobie jednak rozdzielności, można ten sklep uruchomić jako dodatkowy i osobno administrować produktami oraz kategoriami. Wszystko według osobistych preferencji klienta. Uruchomienie sklepu na facebooku jest bardzo proste, Selly.pl pobiera jedynie opłatę początkową, w wysokości 49 złotych netto, przeznaczoną na aktywację konta. Utrzymanie konta jest bezpłatne, jeżeli klient posiada plan abonamentowy Standard lub wyższy. Dla reszty użytkowników, czyli posiadaczy najtańszego abonamentu, opłata wynosi dwadzieścia złotych netto na miesiąc.
Zobacz więcej na temat sprzedaży poprzez facebook dzięki oprogramowaniu selly.pl