Najlepsze smartfony, nowinki technologiczne, testy smartfonów
  • Home
  • Testy
  • Gry
  • Porównanie
  • Kontakt
  • Home
  • Testy
  • Gry
  • Porównanie
  • Kontakt
  • Home
  • Testy
  • Gry
  • Porównanie
  • Kontakt
  • Facebook
  • Home
  • Testy
  • Gry
  • Porównanie
  • Kontakt
  • Facebook
Bez kategorii,  News

Funkcje sklepów internetowych

19 listopada 2015 / Możliwość komentowania Funkcje sklepów internetowych została wyłączona

Współczesne sklepy internetowe stały się niezwykle wygodnym narzędziem wykorzystywanym do prowadzenia sprzedaży hurtowej i detalicznej. Stały się również formą samodzielnego biznesu lub sposobem na rozszerzenie oferty sprzedaży tradycyjnej, prowadzonej przez firmy w sklepach stacjonarnych.141353356185842700

Współczesne sklepy internetowe stały się niezwykle wygodnym narzędziem wykorzystywanym do prowadzenia sprzedaży hurtowej i detalicznej. Stały się również formą samodzielnego biznesu lub sposobem na rozszerzenie oferty sprzedaży tradycyjnej, prowadzonej przez firmy w sklepach stacjonarnych. Stały się w końcu prawdziwym kombajnem łączącym w sobie dziesiątki różnorodnych funkcji, dzięki którym łatwiej połapać się w gąszczu zawiłości wynikających z wielokanałowej sprzedaży i przez które łatwiej prowadzić swój internetowy biznes nawet wtedy, gdy sprzedaż zaczyna wyraźnie rosnąć.

Podstawowe funkcje, jakie oferują współczesne sklepy internetowe podzielić możemy na kilka osobnych kategorii. Pierwszą i najważniejszą z nich są funkcje odnoszące się bezpośrednio do sprzedaży. Kolejną, funkcje związane z marketingiem i reklamą. Trzecią grupę funkcji stanowią funkcje związane z magazynowaniem towarów oraz logistyką. Czwartą kategorię współtworzą funkcje związane z płatnościami i ogólnie finansami sklepu. Ważną grupę funkcji tworzą także funkcje CRM, czyli te związane z zarządzaniem relacjami z klientami oraz funkcje związane z oprogramowaniem.

Funkcje sprzedaży

Na czele tej grupy funkcji najistotniejszy jest przede wszystkim wygodny system zarządzania dystrybucją zamówionego przez klientów towaru. Niezwykle przydatne są również funkcje związane z integracją sklepu z serwisami aukcyjnymi, obsługą sprzedaży stacjonarnej, realizacją zwrotów i obsługą reklamacji czy automatycznym systemem powiadomień SMS oraz email. Dzięki obecności tego typu funkcji, zdecydowanie łatwiej organizować sprzedaż sklepu, zwłaszcza wtedy, gdy jest to sklep prowadzący sprzedaż wielokanałową – tradycyjnie i przez Internet.

Funkcje marketingu i reklamy

Są to funkcjonalności, dzięki którym łatwiej docierać z ofertą sklepu do docelowych grup klientów, na przykład tych, którzy już wcześniej korzystali z naszych usług. W tej kategorii prym wiodą przede wszystkim takie narzędzia jak: opcje wprowadzania rabatów, bonów, promocji, w tym specjalne programy lojalnościowe i programy partnerskie, a także funkcje emisji newsletterów, integracji sklepu z popularnymi porównywarkami cen czy narzędziami wykorzystywanymi w pozycjonowaniu, na przykład narzędziami Google, integracja z Facebookiem i wiele innych.

Funkcje magazynowania i logistyki

Tutaj najważniejsze znaczenie mają funkcję związane z grupowaniem towaru w oddzielne kategorie, wraz z możliwością ich grupowej edycji. Funkcje związane z inwentaryzacją towaru, ich kategoryzacją według wagi czy rozmiaru, integracją z systemami fakturowania, obsługą wielu magazynów itp. W zakresie funkcji związanych z logistyką w sklepie internetowym najważniejsze wydają się funkcje integracji z firmami kurierskimi. Funkcja wydruku etykiet firmowych i rejestracji przesyłek, wydruki dla kurierów czy narzędzia służące numeracji zamówień, nadawania im różnych statusów, w tym tworzenie oddzielnych profili dostaw również okażą się przydatne w każdym sklepie z ambicjami rozwoju.

Funkcje płatności

W tym przypadku najważniejszą funkcją każdego sklepu internetowego jest jego integracja z popularnymi systemami płatności. Niezwykle przydatne będą również opcje wydruku dokumentów sprzedaży, faktur czy paragonów, funkcja obsługi różnych walut, narzędzia do sporządzania raportów i analiz finansowych, a także osobne funkcje do automatycznego księgowania transakcji.

Więcej o funkcjach sklepów internetowych możesz przeczytać na: http://www.iai-shop.com

Przez SiwyKrasnal

Popularne

  • Samsung Galaxy A5 (2018) ...

  • Xiaomi Redmi Note 7 – duż...

  • Galaxy Note 9 – zaawansow...

  • Huawei Mate 20 Lite z dwo...

TAGI

Acer AKG Android Asus Becker BenQ BlackBerry Canon Creative Dell Genius Goclever Google Harman Kardon HTC JBL Kindle LG Logitech Manta Maurus Microsoft Mio Modecom Natec Nexus Nikon Nokia Omega Panasonic Plantronics PlayStation Prestigo Radeon Razer Samsung Sennheiser Sharp Sony Toshiba Tracer Windows Xbox Yamaha Zte

Kategorie

  • Bez kategorii
  • Gry
  • News
  • Porównanie
  • Testy

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
sheyk.pl - testy smartfonów, nowinki technologiczne wszystkie prawa zastrzeżone © 2023
  • Polityka prywatności
  • Polityka plików „cookies”
  • O vortalu
  • Kontakt
sheyk.pl Motyw przez ashe.