Lekki powód do zazdrości


News

HP poinformowało o starcie nowej kampanii reklamowej komputerów z serii Envy. Działania dotyczące promocji nowych ultrabooków HP są częścią globalnej kampanii marketingowej zatytułowanej „Make it matter.”

Prowadzone działania mają charakter wizerunkowy i obejmują telewizję, outdoor, prasę i Internet. Kampania jest skierowana do osób z dużych i średnich miast, aktywnych, zainteresowanych zarówno designem jak i muzyką.

„Ultrabooki HP to połącznie nowoczesnego designu z niebywałą lekkością, wydajnością , a także tym, co w świecie mobilnym jest bardzo istotne czyli długim czasem pracy na baterii – 9 godzin to cały dzień pracy bez myślenia o ładowaniu czy poszukiwaniu zasilacza. Nie możemy przy tym wszystkim zapomnieć, że ultrabooki HP to także wyróżniający się, nieprzeciętny dźwięk, który zapewnia unikalna technologia Beats Audio. Pomimo tego, że laptop ma grubość pudełka zapałek, zmieściliśmy do niego zestaw głośników oraz subwoofer. Nie uznajemy kompromisów” – powiedziała Małgorzata Głażewska, Marketing Manager, grupy PPS, Hewlett-Packard Polska.

HP od ponad roku promuje technologię Beats Audio w swoich produktach. Zawdzięczają one tą unikalną cechę współpracy firmy ze znanym raperem i producentem muzycznym Dr. Dre. Architektura komputera została przeprojektowana tak, by wydobywał się z niego dźwięk o najwyższej, jakości. Aby podkreślić i tym razem walory audio nowych ultrabooków, HP nawiązało współpracę z brytyjską grupą Nero, nominowaną przez BBC do nagrody dla najlepiej zapowiadających się artystów roku 2011. Najnowszy spot reklamowy marki, bazuje na utworze „Promises” tejże grupy.